Produkty
Belki mostowe Kujan
Prefabrykowane belki strunobetonowe typu KUJAN, belki nowej generacji KUJAN NG, belki typu T, belki IG lub DS. Belki mogą być stosowane w przęsłach wolnopodpartych i uciąglanych mostów drogowych, dla obciążeń klasy A wg PN -85/ S-10030 i obciążeń pojazdem specjalnym klasy 150. Produkujemy belki o rozpiętościach od 9 do 28 metrów, według typowych rozwiązań katalogowych oraz w oparciu o indywidualne projekty. Wytwarzane w FABET S.A. belki mostowe posiadają pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów.
Możliwość łączenia prefabrykowanych belek mostowych w ustroje ciągłe:
- belki swobodnie podparte łączone w łańcuchy,
- pełne uciąglenie za pomocą styku zbrojonego lub sprężonego,
- pełne uciąglenie za pomocą podpór lub łożysk.
Konstrukcja przęsła mostowego polega na zespoleniu belki prefabrykowanej z betonową płytą mostową – wylewaną w całości na mokro lub przy użyciu płyty prefabrykowanej uzupełnianej nadbetonem na budowie.
Zastosowania:
- W drogowych obiektach mostowych projektowanych na obciążenie ruchem klasy A wg PN-85/S-10030 oraz na obciążenie pojazdem specjalnym klasy 150
- Belki mostowe jedno i wieloprzęsłowe
- Wiadukty i estakady
- Przeznaczone dla przęseł o rozpiętości 9 -18 m
- Możliwość uciąglenia prefabrykowanych belek mostowych
- Belki współpracują z płytą jezdni betonowaną na budowie
Charakterystyka:
- Elementy prefabrykowane wykonywane jako sprężane
- Belki mają kształt odwróconej litery T
- Produkcja wg typowych rozmiarów katalogowych lub w oparciu o indywidualne projekty
- Standardowy rozstaw elementów wynosi 60 cm
- Sploty sprężające o średnicy 15,5 mm, odmiana I
- Górna powierzchnia prefabrykatu szorstka, z wypuszczonym zbrojeniem II fazy, przygotowana do zespolenia
- Boczna i dolna powierzchnia elementu gładka, nie wymagająca tynkowania
- Klasa betonu C35/45 (B45)
- Belki wytwarzane przez FABET S.A posiadają pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów
Pobierz katalog produktu
Możliwość łączenia prefabrykowanych belek mostowych w ustroje ciągłe:
- belki swobodnie podparte łączone w łańcuchy,
- pełne uciąglenie za pomocą styku zbrojonego lub sprężonego,
- pełne uciąglenie za pomocą podpór lub łożysk.
Konstrukcja przęsła mostowego polega na zespoleniu belki prefabrykowanej z betonową płytą mostową – wylewaną w całości na mokro lub przy użyciu płyty prefabrykowanej uzupełnianej nadbetonem na budowie.
Zastosowania:
- W drogowych obiektach mostowych projektowanych na obciążenie ruchem klasy A wg PN-85/S-10030 oraz na obciążenie pojazdem specjalnym klasy 150
- Belki mostowe jedno i wieloprzęsłowe
- Wiadukty i estakady
- Przeznaczone dla przęseł o rozpiętości 9 -18 m
- Możliwość uciąglenia prefabrykowanych belek mostowych
- Belki współpracują z płytą jezdni betonowaną na budowie
Charakterystyka:
- Elementy prefabrykowane wykonywane jako sprężane
- Belki mają kształt odwróconej litery T
- Produkcja wg typowych rozmiarów katalogowych lub w oparciu o indywidualne projekty
- Standardowy rozstaw elementów wynosi 60 cm
- Sploty sprężające o średnicy 15,5 mm, odmiana I
- Górna powierzchnia prefabrykatu szorstka, z wypuszczonym zbrojeniem II fazy, przygotowana do zespolenia
- Boczna i dolna powierzchnia elementu gładka, nie wymagająca tynkowania
- Klasa betonu C35/45 (B45)
- Belki wytwarzane przez FABET S.A posiadają pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów
Zapytaj o produkt